פחות מ-500 (עדכונים קצרים בעולם השיווק הדיגיטלי)
תסכימו איתי שיש לא מעט דברים לא ברורים בחיינו כרגע, אבל מה שבטוח- כדאי להיות מעודכנים במה שקורה בעולם הדיגיטל, להשקיע את הזמן והאנרגיות שלנו בעשייה, בקידום ופרסום בישראל ובעצם, להניע את הכלכלה קדימה.
יש שיגידו שזה לא הזמן, אבל אני חושבת שפרסום הרי מוביל למודעות למותג, ובסופו של דבר כל רכישה עוזרת לנו כחברה למנוע מעוד אדם (או אפילו משפחה) להיות מובטלים. אז יאללה מספיק עם ההקדמות ובואו נתעדכן במה שחדש היום! מוכנים? היר וי גואו!
עדכון חם מגוגל (אוגוסט 2020)
ג'ון מולר (John Mueller) מגוגל פרסם ש ״החיפוש ברשת זה לא מדע״, השאלה היא מהי החשיבות של הדרוג והמיקום של העסק שלכם לגוגל? האם זהו עדיין פאקטור משמעותי לקראת סיום שנת 2020?
ג'ון מולר (John Mueller) מגוגל פרסם ש ״החיפוש ברשת זה לא מדע״, השאלה היא מהי החשיבות של הדרוג והמיקום של העסק שלכם לגוגל? האם זהו עדיין פאקטור משמעותי לקראת סיום שנת 2020?
לפעמים זה נראה שכולנו במרוץ העכברים הגדול להגיע לעמוד הראשון הנכסף, לקבל את כמות החשיפות הגבוהה ביותר במטרה להביא את התנועה הזאת לאתר המדהים שלנו.
ארין ספארקס (Erin Sparks) אומר שהכל קשור לשינויים שקורים עם הזמן בחיפוש ברשת. הרעיון הוא שמקדמים צריכים להיות פחות אובססיביים על פאקטורים ודרוגים ספציפיים, יש דרכים שונות להגיע לאותה התוצאה וכל עסק צריך לבחון מה הדרך הנכונה לו.
מצד שני, גוגל מסתמכת על לוגריתמים כך שזה כן מידע מדויק ומספרי. אני חושבת שכיום גוגל הגיעו לרמת דיוק ושכלול כל כך משמעותית בכוונת המחפש (וכן, באנגלית זה עדיין עובד טוב יותר אבל אנחנו בדרך לשם), שיש רגעים שזה נראה שיש יותר יצירתיות ואומנות בעבודת הקידום האורגני מאשר רק חשיבה מספרית של נפח חיפוש, קיוורד דיפיקולטי ועוד.
מה שבטוח, צריך ידע נרחב על מנת לצייר על הקנבס הזה שנקרא ״בניית אסטרטגיית קידום אורגני״, וגם תעוזה, חשיבה יצירתית, יד על הדופק וניסוי וטעייה. בסופו של דבר גוגל דואגת קודם כל לחוויית המשתמש (שמכניסה לה דינרוס כמובן) וגם…..שלא יהיה לנו, המקדמים מאחורי הקלעים, משעמם 🙂
נראה שלקראת 2021 גוגל ממשיכה בכל הכוח ליצור חווית חיפוש הוליסטית יותר, לשפר את החיפושים הקוליים, לתת מידע קצר ומתומצת כשצריך (מי אמר תוצאת אפס?), וגם מאמרי עומק ארוכים ומורכבים. הזמן שלנו יקר וגם הפרטיות שלנו אבל אין ספק שבסופו של דבר כן נרצה לקבל פרסומים של דברים שרלוונטיים לנו, וגם להגיע מהר לתשובה על שאלה או למידע על משהו שמעניין אותנו.
הדרמה בטוויטר או: למה לי ביטקויין עכשיו?
השבוע הייתה פריצה למספר חשבונות טוויטר של מפורסמים, שכביכול צייצו שהם מבקשים שישלחו להם ביטקויין (כן, כן, המטבע הזה שעשה באז משוגע לפני כמה שנים והיום הוא טיבו שנוי במחלוקת). אז מי נפגע? ברק אובמה, קים קרדשיאן, ג'ף בזוס ועוד. לא תאמינו אבל אנשים אשכרה התחילו לשלוח כספים, וזה הגיע לסכומים של $300,000!!
החדשות הטובות הן שגוגל באו לעזרת חבר, ומחקו את הטוויטים מהרשת ברגע שהוכח שזוהי פריצה, כך שיחסית הצליחו להשתלט על זה די מהר. מסקנה? אף אחד לא חסין לפריצה, תשתמשו בססמאות מורכבות ותעזרו בכלים כמו- one password זה בטוח לא יזיק.